قیمت گردو تویسرکان و خرید آن بدون واسطه از تولید کنندگان. برای خرید اینترنتی گردو تویسرکان می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

قیمت گردو تویسرکان

گردو تویسرکان

گردو تویسرکان یکی از ارقام درخت پر سود می‌باشد که کیفیت بسیارخوبی دارد به طوری که از آن با عنوان بهشت گردوهای ایران نام می برند.

تویسرکان منطقه ای مناسب برای درخت گردو است زیرا درخت گردو در مناطقی با آب و هوای کوهستانی عملکرد بسیار خوبی دارد. بیشتر سطح زیر کشت زمین های کشاورزی در استان همدان و تویسرکان به کشت گردو تویسرکان اختصاص داده شده است.

قیمت گردو تویسرکان

خصوصیات گردو تویسرکان

گردو تویسرکان از نظر طعم و کیفیت بسیار عالی می‌باشد و هر ساله بر بهره‌وری کمیت و کیفیت آن افزوده می شود و این به دلیل مقاومت شدید در برابر سرمای بهار و پاییز است.

پوست گردو تویسرکان تقریبا سفت است و رنگ آن سفید و روشن و طعم و مزه آن بسیار عالیست.

قیمت گردو تویسرکان

قیمت گردو تویسرکان

با توجه به اینکه قیمت‌گردو تویسرکان هر ساله درحال تغییر است و قیمت ثابتی ندارد. بهتر است برای خرید و استعلام قیمت به روز گردو تویسرکان با مجموعه ما در تماس باشید. همچنین این مجموعه می تواند شما را در جهت خرید انواع گردو راهنمایی کنند.

قیمت گردو تویسرکان

عوامل تاثیر‌گذار بر قیمت‌گردو تویسرکان

گردو تویسرکان یکی از بهترین ارقام گردو در کشورمان به خصوص در مناطق سردسیری است. این رقم سازگار پذیری و محصول‌دهی بسیار عالی دارد و قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت انواع گردو تویسرکان بسته به شرایط آب و هوایی، نحوه فروش آن ( با پوست یا بدون پوست)، درجه یک یا درجه دو بودن آن و… متفاوت است.

قیمت گردو تویسرکان

قیمت‌گردو تویسرکان در بازار

قیمت گردو در بازار بر اساس عرضه و تقاضای انواع مختلف گردو می باشد.

گردو تویسرکان به دلیل کیفیت و طعم عالی که دارد و همچنین پوسته نازک آن قیمت بالاتری نسبت به بقیه انواع گردو در بازار دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *